Deze website maakt gebruik van cookies Meer informatie sluiten
Aanmelden nieuwsbrief

Zichtbaarheidscampagne rond motorrijders in voorjaar 2016

Op voorgrond: Michel Schuil van Buro Bolder (l) en Robbert Verweij van ministerie van Infrastructuur en Milieu. Op achtergrond v.l.n.r.: Arnout van der Leij (Buro Bolder), Bastiaan Pigge (VVN), Christa Grootveld (BOVAG), Arjan Everink (KNMV) en Wim Taal (MAG). Op voorgrond: Michel Schuil van Buro Bolder (l) en Robbert Verweij van ministerie van Infrastructuur en Milieu. Op achtergrond v.l.n.r.: Arnout van der Leij (Buro Bolder), Bastiaan Pigge (VVN), Christa Grootveld (BOVAG), Arjan Everink (KNMV) en Wim Taal (MAG).

In het voorjaar van 2016 zal het Motorplatform een zichtbaarheidscampagne rond motorrijders lanceren.

Een werkgroep van het Motorplatform heeft vorige week besprekingen gevoerd met afgevaardigden van Buro Bolder, het communicatiebureau dat als sterkste uit de bus kwam tijdens een reeks presentaties door verschillende bedrijven.

Het Motorplatform is een overlegorgaan waarin overheid, verkeers(veiligheids)organisaties, brancheorganisaties en belangenorganisaties samen werken aan de verbetering van de verkeersveiligheid voor motorrijders. het Motorplatform is o.a. verantwoordelijk voor de gedragscode filerijden.

Kijk voor meer informatie over het Motorplatform op www.motorplatform.nl.

Trefwoorden

Meer nieuws