Deze website maakt gebruik van cookies Meer informatie sluiten
Aanmelden nieuwsbrief

Pechservice

  • Wat houdt de KNMV Motorpechservice in?

    In geval van pech met de motor in Nederland inclusief woonplaats (persoonsgebonden) wordt u 24 uur per dag, 7 dagen per week geholpen, reparatie ter plekke. Mocht de reparatie niet ter plekke verholpen kunnen worden, dan vindt er transport plaats naar de dealer naar keuze.  Ook is het vervoer per openbaar vervoer of taxi inbegrepen.

  • Hoe kan ik mijn pechservice uitbreiden?

    Via onze website is het mogelijk om aanvullende modules voor de motor en/of auto af te sluiten. Ga naar www.knmv.nl/pechservice. Het servicepakket kan naar wens worden afgesloten. Vult u het digitale formulier volledig in. U heeft recht op pechservice op de tweede dag na het afsluiten van de aanvullende module. Deze aanvullingen zijn kenteken gebonden en er is geen leeftijdslimiet. U ontvangt de bevestiging per e-mail. Het telefoonnummer van de pechservice staat op de voorzijde van uw ledenpas.

  • Welke uitbreidingsmogelijkheden van de pechservice voor de motor zijn er?

    -  KNMV Motorpechservice motor Europa: € 32,81
    -  KNMV Motorpechservice vervangende motor Europa: € 17,10

  • Welke uitbreidingsmogelijkheden van de pechservice voor de auto zijn er?

    -  KNMV Motorpechservice auto Nederland (inclusief woonplaats): € 43,84
    -  KNMV Motorpechservice vervangend vervoer auto Nederland: € 22,06
    -  KNMV Motorpechservice auto Europa: € 32,81
    -  KNMV Motorpechservice vervangend vervoer auto Europa: € 17,10

  • Wie kan uitbreiding van de pechservice afsluiten?

    Als KNMV-lid kan men een uitbreiding van de pechservice afsluiten. Men dient het relatienummer op het digitale formulier in te vullen. Het relatienummer vindt u op de voorzijde van de ledenpas.

  • Waar vind ik het telefoonnummer van de KNMV Motorpechservice?

    Het telefoonnummer van de alarmcentrale van de KNMV Motorpechservice vindt u op de voorzijde van uw ledenpas en is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar.

  • Valt een lekke band ook onder de dekking?

    Een lekke band valt ook onder de dekking alsmede het achterlaten van sleutels of defecte sleutels, verkeerde brandstof en een lege accu door het aanlaten van stroomverbruikers. Alle overige oorzaken van immobilisatie door eigen toedoen vallen niet onder de dekking.

  • Moet ik elk jaar opnieuw de aanvullende module van de pechservice aanvragen?

    De looptijd van de aanvullende module is 1 jaar en gaat in op de registratiedatum. U wordt voor het aflopen van de einddatum geïnformeerd of u deze wilt verlengen met 1 jaar.

  • Hoe zeg ik de uitbreiding van de pechservice op?

    Een aanvullende module kunt u na 1 jaar dagelijks opzeggen met een opzegtermijn van 4 weken. U kunt dit schriftelijk kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@knmvmotorpechservice.nl of door een brief te sturen naar KNMV Motorpechservice , Customer Services, Postbus 93200, Postzone H5M, 2509 BA in Den Haag.

  • Moet ik een wijziging van een kenteken doorgeven?

    De pechservice voor de motor in Nederland is persoonsgebonden. Heb je een andere motor, dan hoeft een kentekenwijziging niet doorgegeven te worden.

    Een aanvullende module is echter kentekengebonden. Heb je een aanvullende module voor motor en/of auto afgesloten, dan dient een kentekenwijziging wél doorgegeven te worden. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@knmvmotorpechservice.nl of telefonisch via 070-3145116.