Deze website maakt gebruik van cookies Meer informatie sluiten
Aanmelden nieuwsbrief

Veelgestelde vragen - Algemeen

  • Hoe kan ik mijn verzekering opzeggen?

    Voor alle KNMV schadeverzekeringen geldt een opzegtermijn van 1 maand. Opzeggen kan via e-mail of je digitale polismap. Het opzeggen van je zorgverzekering kan via de website van OHRA.

  • Hoe kan ik mijn premie betalen?

    Je hebt de keus om je premie per maand of per jaar te betalen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Bij maandbetaling is automatische incasso noodzakelijk.
  • Wanneer gaat mijn verzekering in?

    Bij het online afsluiten van een verzekering kun je aangeven wat de ingangsdatum van de verzekering moet zijn. De dekking gaat echter pas in nadat wij de aanvraag hebben goedgekeurd en hiervan een bevestiging hebben geven.
  • Hoe ontvang ik mijn polis?

    Als je verzekering is geaccepteerd of gewijzigd, wordt het (nieuwe) polisblad in je digitale polismap geplaatst. Je ontvangt altijd een e-mail van ons als de polis beschikbaar is.
  • Wanneer worden er kosten in rekening gebracht?

    Bij het afsluiten van een nieuwe verzekering en bij het tussentijds wijzigen van de polis, worden er poliskosten in rekening gebracht. Bij het beëindigen van je verzekering worden eveneens kosten in rekening gebracht.